Selasa, 09 Januari 2018

The Caviar Token offers access to real estate and stable cryptocurrency


Caviar pioneered a token and crowdfunding platform with a dual purpose built on the blockade of Ethereum. The Caviar Token offers access to real estate and stable cryptocurrency, with lower side protection and automatic diversification. The team behind Caviar has successfully managed a multi-million dollar real-estate debt fund since 2013, and brings years of experience and research to the project. Caviar is supported by the Intelligent Predictive Model (IPM), an artificial intelligence algorithm, which enables stronger predictive power and more effective asset allocation. In addition, the Caviar Platform will allow real estate developers to raise funds for their upcoming projects, and for holders of the Caviar token for extra rewards. Caviar launched pre-sale on November 28, 2017, with the goal of raising as much as $ 25 million.

CAVIAR USES CRYPTOCURRENCY VALUES INCREASING BY REQUESTING REAL ESTATE REQUESTS.

Global real estate equals more than 60% of the major assets, and is worth more than $ 217 trillion dollars. For comparison, crypto market capitalization in total recently reached an all-time high point when it exceeded $ 175 billion. "Considering these factors, the potential financial benefits of crypto supported by real estate are enormous," commented Caviar Guy Neumann.

In recent years, cryptocurrency has outperformed most other asset classes. However, diversification in this asset class is problematic. There is a high correlation with Bitcoin and other cryptocurrencies. This new asset class is also very volatile.

Caviar Partner Alex Shvayetsky explains how Caviar aims to reduce risks for supporters and overcome the problem of diversification, stating :

*The diversification of cryptocurrency investment is difficult because most assets are highly correlated. Caviar aims to address this by providing exposure to rapidly growing crypto assets and revenue generating US-based real estate in one token, minimizing risk and maximizing returns in both asset classes.


CAVIAR CAPITAL: TRACK REAL ESTATE SUCCESS RELATING S & P AT 300% Caviar combines the most stable stamp and crypto, chooses new token projects, and real estate, using its Intelligent Intelligence Model to determine investment decisions on time. Caviar is the successor to Caviar Capital, which, in the last five years, successfully financed dozens of rebuilding projects and had a default rate of 0%, 0 late payments and an average IRR (internal rate of return) of 16% per annum. From the beginning, Caviar Capital has consistently outperformed the S & P 500 Real Estate and S & P 500 Bond by more than 300%.

HIGHER RETURNS FOR REAL ESTATE INVESTMENTS & PORTFOLIO DIVERSIFIED TO TRADITIONAL INVESTORS WITH DIGITAL CURRENCIES.

By combining crypto and real estate assets, Caviar aims to offer higher returns than traditional real estate investing, while maximizing protection from the down side. In addition, Caviar will give traditional investors financial benefits from a more diverse portfolio that includes digital currencies.

Although kriptocurrency traders can benefit from market volatility, they offer only a small amount of real estate assets. Caviar provides a unique opportunity for crypto investors to diversify their portfolio through exposure to real estate. Caviar tokenisasi approach to investment in real estate, crypto and crypto assets lowers management costs, reduces entry fees for investors, and eliminates the liquidity problems associated with traditional real estate investment. With the increasing market value of cryptocurrency and the increasing demand for real estate in the developing world, Caviar can turn into a perfect diversified portfolio.

*TECHNOLOGY IN TOKEN BEHIND*

Caviar has developed their Intelligent Predictive Model (IPM), an artificial intelligence predictive algorithm based on a machine-learning approach for price forecasting on both short- and long-term forecasts, allowing for more effective predictive power and asset allocation. IPM uses historical data and a mix of qualitative / quantitative metrics, combined with underlying cryptocurrency ecosystem analyzes, social signals, and trends. Data is collected automatically from multiple sources to make real-time assessments.

*CAVIAR TOKEN GENERATING EVENT*


Caviar launched pre-sale on November 28 with the goal of raising as much as $ 25 million. Here is some information about the sale of the upcoming token.

* Value of Fund Destination: $ 25 million
* Token Type ERC20
* Maximum token supply: 375 million
* Price per token $ 0.10
* Pre-sale Minimum $ 500
* Pre-sale discount: Up to 30%
* Pre-sale period: November 28, 2017
* Veil Sales Period: December 12, 2017 to January 31, 2018

*USE OF FUNDS*

Funds collected by the Caviar crowdfunding campaign will be distributed as follows:

* 80% will be invested directly into the Caviar portfolio
* 10% will be used to cover administrative costs
* 5% will be invested into platform technology development
* 5% will be allocated to the reserve fund

*DISTRIBUTION TOKEN*

* 85% of all created Caviar tokens will be sold on the Token Generating Event
* 12% will be allocated to partners and advisors
* 3% reserved for bounties

*ROODMAP*





Further information:

Website: https://www.caviar.io/
Whitepaper: https://s3.amazonaws.com/caviar-presentations/CaviarWhitepaper.pdf
Facebook: https://www.facebook.com/Caviario-399312880484276/
Twitter: https://twitter.com/caviar0x
Telegram: https://t.me/caviar0x
Kakao: https://open.kakao.com/o/g0eEdnC

Author (morata): https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=1074956

2 komentar:

  1. Saya telah berpikir bahwa semua perusahaan pinjaman online curang sampai saya bertemu dengan perusahaan pinjaman Suzan yang meminjamkan uang tanpa membayar lebih dulu.

    Nama saya Amisha, saya ingin menggunakan media ini untuk memperingatkan orang-orang yang mencari pinjaman internet di Asia dan di seluruh dunia untuk berhati-hati, karena mereka menipu dan meminjamkan pinjaman palsu di internet.

    Saya ingin membagikan kesaksian saya tentang bagaimana seorang teman membawa saya ke pemberi pinjaman asli, setelah itu saya scammed oleh beberapa kreditor di internet. Saya hampir kehilangan harapan sampai saya bertemu kreditur terpercaya ini bernama perusahaan Suzan investment. Perusahaan suzan meminjamkan pinjaman tanpa jaminan sebesar 600 juta rupiah (Rp600.000.000) dalam waktu kurang dari 48 jam tanpa tekanan.

    Saya sangat terkejut dan senang menerima pinjaman saya. Saya berjanji bahwa saya akan berbagi kabar baik sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman mudah tanpa stres. Jadi jika Anda memerlukan pinjaman, hubungi mereka melalui email: (Suzaninvestment@gmail.com) Anda tidak akan kecewa mendapatkan pinjaman jika memenuhi persyaratan.

    Anda juga bisa menghubungi saya: (Ammisha1213@gmail.com) jika Anda memerlukan bantuan atau informasi lebih lanjut

    BalasHapus
  2. KABAR BAIK!!!

    Nama saya Lady Mia, saya ingin menggunakan media ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman agar sangat berhati-hati, karena ada penipuan di mana-mana, mereka akan mengirim dokumen perjanjian palsu kepada Anda dan mereka akan mengatakan tidak ada pembayaran di muka, tetapi mereka adalah penipu , karena mereka kemudian akan meminta pembayaran biaya lisensi dan biaya transfer, jadi berhati-hatilah terhadap Perusahaan Pinjaman yang curang itu.

    Perusahaan pinjaman yang nyata dan sah, tidak akan menuntut pembayaran konstan dan mereka tidak akan menunda pemrosesan transfer pinjaman, jadi harap bijak.

    Beberapa bulan yang lalu saya tegang secara finansial dan putus asa, saya telah ditipu oleh beberapa pemberi pinjaman online, saya hampir kehilangan harapan sampai Tuhan menggunakan teman saya yang merujuk saya ke pemberi pinjaman yang sangat andal bernama Ms. Cynthia, yang meminjamkan saya pinjaman tanpa jaminan sebesar Rp800,000,000 (800 juta) dalam waktu kurang dari 24 jam tanpa konstan pembayaran atau tekanan dan tingkat bunga hanya 2%.

    Saya sangat terkejut ketika saya memeriksa saldo rekening bank saya dan menemukan bahwa jumlah yang saya terapkan dikirim langsung ke rekening bank saya tanpa penundaan.

    Karena saya berjanji bahwa saya akan membagikan kabar baik jika dia membantu saya dengan pinjaman, sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman dengan mudah tanpa stres atau penipuan

    Jadi, jika Anda memerlukan pinjaman apa pun, silakan hubungi dia melalui email nyata: cynthiajohnsonloancompany@gmail.com dan atas karunia Allah, ia tidak akan pernah mengecewakan Anda dalam mendapatkan pinjaman jika Anda mematuhi perintahnya.

    Anda juga dapat menghubungi saya di email saya: ladymia383@gmail.com dan Sety yang memperkenalkan dan memberi tahu saya tentang Ibu Cynthia, ini emailnya: arissetymin@gmail.com

    Yang akan saya lakukan adalah mencoba untuk memenuhi pembayaran cicilan pinjaman saya yang akan saya kirim langsung ke rekening perusahaan setiap bulan.

    Sepatah kata cukup untuk orang bijak.

    BalasHapus